Ik heb een klachtBijgewerkt 22 days ago
Indien je een klacht hebt over een product of over onze service, kun je contact met ons opnemen via het contactformulier. Je ontvangt binnen 14 dagen na ontvangst van je klacht een inhoudelijke reactie per e-mail. Je kan jouw klacht hier vermelden: https://help.upway.nl/nl-NL/contact
Rol van het platform bij klachten
Upway is geen marktplaats met externe verkopers. Alle producten die op Upway.nl worden aangeboden, worden door Upway zelf refurbished, gecontroleerd en verkocht. Dit betekent dat:
alle klachten altijd rechtstreeks door Upway worden behandeld;
er geen externe verkopers zijn waarbij je afzonderlijk moet klagen;
Upway volledig verantwoordelijk is voor de afhandeling van klachten over producten, leveringen en service.
Je hoeft klachten dus nooit bij een andere partij neer te leggen – Upway is het enige aanspreekpunt.
Niet tevreden over de afhandeling?
Niet eens met het besluit naar aanleiding van een melding in het kader van de procedure voor het melden van illegale content en ontstaat daardoor een geschil? Of is een klacht niet opgelost via het interne klachtenafhandelingssysteem? Dan kunt u het geschil voorleggen aan de buitengerechtelijke geschillenbeslechting via https://digital-strategy.ec.europa.eu/nl/policies/dsa-out-court-dispute-settlement.