Ik heb een mechanisch of elektrisch probleem met mijn fietsBijgewerkt 7 months ago
De Upway garantie beslaat defecten aan de elektrische ondersteuning (zoals de batterij, motor, en het display) en het frame (bijvoorbeeld scheuren of breuken) voor 1 jaar na ontvangst van de fiets.
Hoe werkt de Upway garantie?
Bij constatering van een defect, neem dan contact op via [email protected] met de volgende informatie:
- Je bestelnummer
- Een gedetailleerde omschrijving van het defect en hoe het ontstond
- Foto's en/of video's van het probleem
Op basis van deze gegevens zullen we een eerste diagnose stellen. Afhankelijk van de situatie bieden we de volgende oplossingen:
- Kan het probleem op afstand worden opgelost, dan zal ons team je begeleiden door het correctieproces.
- Is het probleem te gecompliceerd of onzeker, dan helpen we je een lokale fietsenmaker te vinden voor onderzoek en reparatie. Valt het probleem onder de Upway garantie, dan dekt Upway alle reparatiekosten.
Welke technische problemen vallen onder de Upway garantie?
Voorbeelden van problemen gedekt door de Upway garantie:
- De motor biedt geen ondersteuning meer.
- Het display toont geen snelheid meer.
- De batterij laadt niet op.
- De fiets schakelt zichzelf uit.
- Enzovoort.
Voorbeelden van problemen niet gedekt door de Upway garantie
- Lekke band kort na gebruik.
- Schade door een val die het elektronische ondersteuningssysteem aantast.
- Versleten transmissie door onvoldoende onderhoud.
- En dergelijke.
Mocht je twijfelen of jouw probleem onder de garantie valt, neem dan gerust contact met ons op!