Upway Helpcentrum logo
Upway Helpcentrum logo

Alle artikelen

Ik heb een probleem met mijn bestelling of mijn fiets

Waar is mijn bestelling?

Check eerst je spamfolder om te zien of de bevestigingsmail daar terecht is gekomen. Is dit niet het geval, dan kan er iets mis zijn gegaan met je betaling of heb je mogelijk een foutief e-mailadres opgegeven bij je bestelling. Aarzel niet om contact

Wanneer moet ik thuis zijn om mijn bestelling te ontvangen?

De vervoerder neemt contact met je op voor de levering om een bezorgdag en -tijd voor te stellen. Mocht het voorgestelde moment niet passen, dan kun je de vervoerder verzoeken om een ander tijdstip.

Mijn fiets is beschadigd tijdens de levering

Als de doos beschadigd wordt bezorgd, is het belangrijk om de schade op de afleverbon van de chauffeur te vermelden. Het is doorgaans beter om de levering te accepteren met een aantekening van voorbehoud dan deze te weigeren. Op die manier kunnen we

Ik heb een mechanisch of elektrisch probleem met mijn fiets

De Upway garantie beslaat defecten aan de elektrische ondersteuning (zoals de batterij, motor, en het display) en het frame (bijvoorbeeld scheuren of breuken) voor 1 jaar na ontvangst van de fiets. Bij constatering van een defect, neem dan contact op

Ik wil mijn bestelling annuleren

Als je een fiets hebt gekocht die nog niet is verzonden, kunnen we je bestelling annuleren. Neem simpelweg contact met ons op via deze link, en wij zorgen voor de annulering en volledige terugbetaling. Mocht de fiets al onderweg zijn, dan dien je een

Ik wil mijn fiets retourneren

Je hebt het recht om de fiets, om welke reden dan ook, binnen 14 dagen na ontvangst aan ons terug te sturen. De fiets dient in dezelfde conditie te zijn als bij aflevering en je mag er niet meer dan een redelijke afstand mee hebben gereden, maximaal

Ik ben mijn batterijsleutels kwijt

Het kan gebeuren! Hier zijn enkele oplossingen voor het probleem. Bij tweedehands fietsen is het niet altijd gegarandeerd dat je een reservesleutel hebt. Als je er toch een hebt en deze veilig hebt opgeborgen, kun je een slotenmaker vragen om een kop

Mijn fiets is gestolen

Als je fiets gestolen is, adviseren we je ten eerste om aangifte te doen bij het dichtstbijzijnde politiebureau. Wat er daarna gebeurt, hangt af van of je een Upway diefstalverzekering hebt afgesloten:. Je hoeft alleen maar op "Een claim indienen" te

Ik kan mijn fiets niet monteren

Heb je je fiets net ontvangen en vind je het lastig om deze in elkaar te zetten? Hier volgt wat advies. Je fiets wordt geleverd met het stuur 90° gedraaid. Draai het stuur 90° terug zodat het loodrecht op de fiets staat, met aandacht voor de juiste r

Ik heb een klacht

Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie, via email. Indien u niet tevreden bent m