Upway Helpcentrum logo
Upway Helpcentrum logo

Alle artikelen

Waar is mijn bestelling?Bijgewerkt 3 months ago

Je hebt geen orderbevestiging ontvangen

Check eerst je spamfolder om te zien of de bevestigingsmail daar terecht is gekomen. Is dit niet het geval, dan kan er iets mis zijn gegaan met je betaling of heb je mogelijk een foutief e-mailadres opgegeven bij je bestelling. Aarzel niet om contact met ons op te nemen zodat we je bestelling kunnen bevestigen.

Je hebt wel een orderbevestiging ontvangen, maar daarna niets meer vernomen

Dit wijst erop dat we bezig zijn je fiets gereed te maken voor verzending. Fietsen worden doorgaans de werkdag na de bestelling klaargemaakt. Vervolgens wordt de fiets opgehaald door onze vervoerder, die je de track & trace informatie zal sturen. Afhankelijk van de locatie van onze werkplaats (we hebben er drie in Frankrijk, Duitsland, en België) kan het wat langer duren voordat je de verzendinformatie ontvangt. Houd rekening met een termijn van 2 tot 5 dagen voordat je de track & trace gegevens krijgt.

Je hebt track & trace informatie ontvangen, maar deze wordt niet geüpdatet

Grote pakketten worden met de vrachtwagen vervoerd, wat kan betekenen dat de track & trace informatie slechts elke 2 tot 3 dagen wordt geüpdatet, namelijk wanneer het pakket een nieuw tussenstation bereikt.

Mocht de track & trace informatie langer dan 3 dagen niet zijn bijgewerkt, neem dan contact met ons op. We zullen dan de situatie met de vervoerder opnemen!

Was dit artikel nuttig?
Ja
Nee