Upway Helpcentrum logo
Upway Helpcentrum logo

Alle artikelen

Ik ben een professional

Met behulp van onze overname-tool kan je moeiteloos je klanten een overnamebod presenteren voor hun oude e-bike. Het overnamebedrag kan dan worden benut als korting bij de aanschaf van een nieuwe e-bike in jullie winkel.

Wat zijn onze inruilvoorwaarden?

Wij beloven de fiets te kopen voor de genoemde prijs als de fiets goed werkt en normale sporen van gebruik heeft.

Hoe dien ik een inruil aanvraag in?

Ons inruil algorithme bepaald de inruil waarde van de fiets aan de hand van vijf criteria: merk, advies verkoopprijs, type fiets, bouwjaar en kilometerstand.

Hoe kan ik mijn aanvraag bekijken?

Nadat je een inruil aanvraag hebt ingediend, keuren wij deze vervolgens goed. Op de overname pagina kan je onder andere de status van je overname zien en deze ten alle tijden bewerken of annuleren.

Hoe maak ik een factuur naar Upway?

Onze overnameprijzen op onze B2B tool zijn altijd incl btw. Afhankelijk van de origine van de fiets (Particulier vs Bedrijf), zal de overname factuur naar Upway er anders uitzien.

Ik ruil een speedbike in, welke documenten zijn hiervoor nodig?

Indien je een speedbike overneemt van je klant, moet je er eerst zeker van zijn dat je alle nodige documenten verzameld en oplaadt in de tool bij “speedbike certificaten” alvorens de fiets te versturen.

Hoe kan ik een ophaal afspraak inplannen?

We werken in België met My-Home-Delivery. In Nederland werken we met POST NL en moeten de fietsen in een gesloten kartonnen doos worden ingepakt. Zodra je de aanvraag verzonden hebt, ontvang je een bevestigingsmail met een label dat je kan afprinten

Wat doen als ik een item ben vergeten mee te geven?

Bent u een item vergeten mee te geven, dan kunt u het artikel binnen maximaal 2 weken aan ons retourneren. Hier zijn de verzendgegevens:. Als het artikel verloren is gegaan, zullen we deze vervangen, wat invloed heeft op de retourprijs. De toe te pas